User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Sitemap: http://sifirinaltinda.blogspot.com/feeds/posts/full/default?orderby=updated kısa film, sıfırın altında, sinema

Yeni Sitemize Gitmek İçin Resmi Tıklayın

3 Aralık 2009 Perşembe

Sıfırın Altında Bulmadım Mı Seni.

Gözleri bu kentin en eski harabesiydi. Bir tarih gizliydi ötesinde bakışlarının. Yüreğine işliyordu baktığında karşısındakinin gözlerine. Teni cevahir bir zırh gibi saklıyordu yıllar yorgunu ruhunu. Sanki her an savaş içindeydi hayatla, o yüzden zırhını hiç çıkarmıyordu. Saçları zindan parmaklıkları, yüzü arkasında tecrit mahkûmu. Her daim mutsuz ve umutsuz. Konuştuğunda ölümden bahsetti özler gibi sanki. İyi bilirmiş ölümü çünkü çok arkadaşı ölmüş gözlerinin önünde. Kimi tiner müptelası, kimi yankesici. Sokaklarmış evi sıfırın altında.


Beklide yaşadığı harabeden dolayıydı gözlerindeki bilinmezliği. Kısa film tadında yaşamışlardı hayatlarını sonu umutsuz ama heyecanlı. Yaşama tutunmuşlardı o onları her itelediğinde çünkü başka kimseleri kalmamıştı. Yedi yaşında üvey babasının elinden kaçıp gelmişti bu harabeye. Tecavüz etmeye kalkınca ayyaş bunak, saplamıştı bıçağı kaderin göğüs kafesine. Sefaletin pençesinden kaçırıp rezaletin kucağına atınca onuda kader vurdu sıfırın altında ruhunun en mahrem sırlarını. Hayatı öğrendim dedi arka sokakların kısa film hikâyelerinde. Bizlerde kısa filmiz be abi bizleri de çeksene. Hayat kadını da gördüm dedi kadınlığımdan utanarak, şehir züppeleri de adalete yakınarak. Adaletsizliğin en işlek olduğu caddede çıktı karşıma. Bir şeyler arar gözleri gözlerime değdiğinde ruhuma İsrafil surunu üfledi sanki. Hallaç pamuğu gibi dağıldı dağ gibi yüreğim. Duraksadım bir an ya da bir asır tam hatırlayamıyorum. Dudakları ekmek dedi sadece bir ekmek parası be abi. Yitirilen bir hayatın değeri bir ekmek parası ile ödenebilir mi? Bir lokantaya oturduk anlat dedim kus içindeki zehri. Gözlerin anlatmak istiyor yılların kederini. Ne anlatayım abi dedi sıfırın altındayız işte üste çıkmamıza daha çok var. Bizde dedim sıfırın altındayız yalnız hissetme kendini. Döktü içindeki zehri yarım ekmek dürüm, bir de ayran kadar. Ayrılırken abi be dedi. Bir gün çeker misiniz benim de kaderimin kısa filmini. Neden olmasın dedim nasılsa sıfırın altında bulmadım mı seni. Sıfırın altında bulmadım mı seni.

Editör : Hüseyin Yılmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplist

firma ekle prank4u.de - Pagerank Anzeige ohne Toolbar SEO and Google Ranking - Pagerank Anzeige ohne Toolbar Besserer Pagerank SpeedRank.de Check Your Speed-Ranking!